Inschrijven
INTERMEDINET, efficiënt en veilig communiceren tussen de tweede en derde lijn. Het desktop communicatieplatform waar gebruikersgemak centraal staat.

Veelgestelde vragen

Staat uw vraag er niet bij neem dan gerust contact met ons op via het contactformulier

Inschrijven of inloggen lukt niet.
Dit kan liggen aan uw browser. Zie verder bij "Ik krijg de melding dat mijn browser niet compatibel is."

Ik krijg de melding dat mijn browser niet compatibel is.

Uw browser is mogelijk verouderd. Gebruik een andere browser, bijv. Firefox of Chrome, of upgrade naar Internet Explorer 9 of hoger.
Gebruikt u Internet Explorer (IE) dan  is het mogelijk dat de websites in de compatibiliteitsweergave  modus worden weergegeven.
Om de compatibiliteitsweergave modus uit te zetten doet u het volgende:
Ga in IE naar menu extra -> instellingen voor de compatibiliteitsweergave-> en zet alle vinkjes uit.
Ziet u het menu "extra" niet dan kan het zijn uw menubak uit staat.
Ga dan helemaal boven in IE staan met uw cursor, klik op de rechtermuisknop en zet de menubalk aan door erop te klikken.


Wie kunnen er lid worden van Intermedinet?
Alleen zorgverleners  kunnen lid worden. Zij moeten geregistreerd zijn in het BIG-register of in het Kwaliteitsregister Paramedici.

Kan ik voor alle zorgverleners van mijn praktijk in één keer betalen?
Het is mogelijk om  als praktijk  voor bijv. alle zorgverleners binnen uw gezondheidscentrum  een x aantal accounts aan te vragen zodat zij zelf niets hoeven te betalen. Heeft u hierin interesse neem dan contact met ons op op via het contactformulier.

Waarom zou ik lid worden van Intermedinet?
Als u lid bent kunt u collega's makkelijk vinden en makkelijk bereiken en vice versa. Wilt u iets overleggen over een gezamenlijke patient dan hoeft  u niet meer tijdens uw drukke spreekuur uw best te doen om telefonisch een collega te bereiken, maar kunt u rustig na uw spreekuur een bericht sturen. Dus eenvoudig en veilig  overleg en minder verstoringen tijdens uw spreekuur wat zowel de patientenzorg als uw werkplezier ten goede komt.

Waarom duurt verificatie van mijn account 1-3 dagen?

Uw gegevens worden vergeleken met de gegevens die bij ons van u bekend zijn. Komen de gegevens niet overeen of is er twijfel dan zal er met u contact worden opgenomen door gebruik te maken van de gegevens die al bij ons bekend zijn.

Kan ik nog een tweede lidmaatschap aanvragen voor bijvoorbeeld een account van mijn praktijk?
Het is mogelijk om een tweede account aan te vragen. Neem hiervoor contact met ons op via het contactformulier.

Wat kost het om lid te zijn van Intermedinet?
U kunt helemaal gratis lid worden. U kunt dan eenvoudig door collega's gevonden worden en berichten beantwoorden. Dit blijft gratis. Kiest
u voor één van de betaalde paketten dan verloopt het pakket na een jaar automatisch. U valt na dat jaar terug in een gratis pakket dus zit nooit ongewenst aan kosten vast. 

Is Intermedinet veilig?

Ja Intermedinet is veilig. Alleen leden kunnen inloggen. Deze leden zijn vooraf geverifiëerd. Berichten kunt u alleen verzenden naar bekenden binnen Intermedinet. Berichten worden verzonden via een beveiligde verbinding en op een extra beveiligde manier opgeslagen. Daarbij worden berichten slechts tijdelijk bewaard. De hosting is ondergebracht bij Trans-IP, een partij die gecertificeerd is voor het opslaan van patiëntengegevens volgens de NEN7510 norm.